Je speelde een anonieme crimineel, die auto's kon jatten en uit handen van de politie moest blijven. Objectives bestonden uit het jatten van een type auto, om deze vervolgens veilig in een garage af te leveren. En natuurlijk stond die garage altijd aan de andere kant van de stad, die in glorieuze 2D op het scherm werd getoverd. De politie zat je altijd vlak op de hielen, maar deze konden makkelijk worden geƫlimineerd met wapens die her en der verborgen lagen.
Dat was nog eens een spel! De bandensporen in het bloed als je weer eens een voetganger overreed zijn nog steeds erg memorabel.
Fast forward 10 jaar en we hebben GTA IV. Je speelt een crimineel die auto's kan jatten en deze veilig in een garage af kunt leveren. Deze staat natuurlijk bijna aan de andere kant van de stad, die op een briljante manier in 3D is weergegeven. De politie zit je vaak op de hielen, maar deze kun je gelukkig elimineren met wapens die her en der verborgen liggen.
Right....

Geen opmerkingen:
Een reactie posten